Yogi Banner

Vračila blaga

Kaj če mi naročeni izdelek ne bo prav ?

Če vam naročeni izdelek ni prav oz. vam ni všeč barva izdelka* (seveda govorimo o oblačilih, rokavicah, čevljih in čeladah) bomo uredili brezplačno menjavo, v kolikor vrednost posameznega izdelka presega 100 EUR. Kadar vrednost izdelka, ki ga želite zamenjati ne presega 100 EUR, lahko menjavo ravno tako opravite vendar stroške pošiljanja krijete sami. Svojim strankam pa omogočamo, da blago zamenjajo v eni izmed naših poslovalnic (YOGI.SI, PE VELENJE ali YOGI.SI PE LJUBLJANA), če jim tako bolj ustreza.

Na elektronsko pošto info@yogi.si nam pošljite sporočilo, kjer navedite številko vašega naročila ter kateri izdelek bi želeli menjati oz. izpolnite priloženi obrazec . Preko dostavne službe DPD (pick & return) bomo naročili kurirja, ki bo izdelek prevzel na vašem naslovu in ga dostavil nazaj v naše skladišče. Po prejemu blaga vam na vaš naslov pošljemo izdelek za menjavo, spet popolnoma brezplačno. Seveda se lahko oglasite tudi v naše prodajalne, kjer izvedemo menjavo artikla. Aktualne lokacije in delovni čas trgovin yogi.si je na voljo tukaj.

*Izdelek lahko menjate samo v primeru, če je izdelek nov, brez znakov uporabe in opremljen z vsemi etikatimi in v original embalaži. Posebna ponudba velja v roku 14 dni od prejema izdelka.



Strošek dostave naročila


Več >>


 

Stvarne napake

Kdaj je napaka stvarna? Kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo; če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana; če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane; če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan zaradi obvestila.

Kdaj lahko potrošnik uveljavlja pravice iz naslove stvarne napake? Potrošnik mora o napaki obvestiti prodajalca v roku dveh mesecev, ko je bila napaka odkrita; potrošnik mora v obvestilo o napaki natančno napisati opisati napako (pisno) in prodajalcu omogočiti, da artikel pregleda.

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarno napako? Če se pokaže napaka na blagu, ko mineta dve leti, odkar je bil artikel izročen. Šteje se, da je napaka obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.

Kakšne pravice ima potrošnik? Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.



Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek vtem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko potrošnik kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.