Yogi Banner

2 dni testiranja nove Aprilie Tuareg 660

torek, 30 avgust 2022 (#motosvetovalec Boštjan)

Za vsakega motorista je priložnost testiranja novega motorja nekaj neskončno mamljivega. In ko mi je @apriliaslovenija ponudila možnost, da si izposodim njihovo testno Aprilio Tuareg, sem jo, jasno, zagrabil z obema rokama 😊 .

Ampak, kje testirati? Konec koncev sem želel preizkusiti, kako se motor obnaša na različnih podlagah - na cesti, izven ceste,… Skratka vse, kar spada k adventure motorju. Že vem. Pokličem @Gregor Grešovnik, ne več tako mladega mačka v moto vodah in ga nekoliko hinavsko vprašam, če je za dvodnevno furco po Sloveniji. Za cukrček mu še navržem, da imam nov motor za preizkusit. Takoj pade na finto in nama strasira krogec za dva dni preganjanja po takšnih in drugačnih cestah in hosti. 600 km, od tega slabih 200 km izven asfalta. Ravno prav zame. No, pa še njegov motor bom lahko preizkusil (GS 1200 Adventure). Ga bom že nagovoril.

In, kako se Aprilia Tuareg obnese? Aprilia je sestavila res dober paket enduro motorja s 660 ccm dvovaljnim motorjem, ki da od sebe solidnih 80 KM in 70Nm navora. Agregat je dovolj močan in odziven za eno osebo –@Gregor Grešovnik se ni želel peljati na sopotnikovem sedežu, tako, da tega nisem preizkusil. Pušča pa odzivnost in podajanje moči motorja dovolj dober občutek, tako da sem prepričan, da tudi v dvoje ne bi smelo biti večjih težav. Motor je precej varčen in se da tudi z 18 litri goriva narediti precej solidno kilometrino.

Ciklistika motorja je odlična tako za po afaltiranih cestah, kot tudi izven asfalta. Stabilna, predvidljiva, z nizkim težiščem,… Izven asfaltnih cest pa me je motor naravnost navdušil.  Ja, lahko bi imel spredaj progresivne vzmeti, ampak to so morebiti že detajli, ki večine ne bodo zmotili. Če pa, so pa enostavno in relativno poceni rešljivi.  Vzmetenje je pri Aprilii polno nastavljivo. Po makadamu in po gozdnih vlakah se motor pelje popolnoma brez problema, občasno daje skoraj občutek, da se pelje kot kakšen hard enduro. Vozni programi omogočajo izklop ACT (zdrs zadnjega kolesa), ter izklop ABS sistema na zadnji pnevmatiki, kar je na terenu nujno. Po asfaltu sem ga kljub bolj terenskim pnevmatikam uspel spraviti od roba do roba, pri čemer je motor vseskozi dajal občutek stabilnosti. Pozicija sedenja je odlična, kratke zaprte ovinke požre motor za šalo, zavore so dobre… No, dokler nisem preizkusil zavor na GS-u… Ampak ta dva motorja v resnici težko primerjaš.


Tudi v primerjavi z razvajanjem na GS-u sva oba zaključila, da je motor več kot sposoben za dolge poti brez nevšečnosti na zadnji plati in zapestju. Veliko k temu pripomore tudi serijsko vgrajen tempomat. Kaj pa to?! Nekoliko zmotijo edino visokofrekvenčne vibracije, ki se pojavijo pri okoli 110 km/h in jih čutiš v stopalih. Prepričan sem, da bodo to odpravili z nadgradnjami motornih map. Verjetno so to samo začetni krči, Aprilia pa je z nadgradnjami map dokaj konsistentna.

Kaj lahko povem za zaključek? Motor me je navdušil. Zelo. Resno razmišljam, da ga bi kupil. Tudi zaradi tega, ker motor veliko uporabljam vsakodnevno in se rad peljem tudi izven asfaltiranih cest. Kaj pa @Gregor? Nekam pogosto mi pošilja linke, kakšno dodatno opremo bi on še spravil na ta motor. Le zakaj?

 

Skratka, priporočam.

Hvala @aprilia slovenija za testno motorno kolo.

INFORMATIVNI CENIKI 2022 NOVIH MOTORNIH KOLES PIAGGIO, APRILIA, MOTO GUZZI